Feeling a moment slip away

Jag vill kunna spara känslorna i alla härliga ögonblick.
Glädjen i magen när man får en fin kommentar av någon man aldrig har träffat.
Lyckan när ens dröm slår in.
Stoltheten när någon man älskar lyckas.
Den obeskrivliga känslan när man hör en fantastisk låt för första gången.
Euforin när man inser att den man älskar älskar en tillbaka.
Jag vill kunna spara alla härliga känslor och plocka fram dem när det behövs, men av någon anledning glömmer jag bort hur jag känner i de ögonblicken. De finns bara kvar lite luddigt långt bak i minnet. De enda känslorna som jag tydligt kommer ihåg är sorg och besvikelse och alla andra som får mig att må skit.
Jag vill kunna spara känslorna i alla härliga ögonblick, men det går inte...

Kommentarer
Postat av: Petter

Du är verkligen inte ensam om att vilja.

Om du bara visste hur många gånger jag har tänkt samma sak..

Fy fan så mycket finare allt vore om det kunde vara så.

2009-12-27 @ 01:08:21
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0