Never good enough

Jag fattar verkligen inte hur en bok ska kunna hjälpa mig...
Boken handlar om prestationsångest och de tyckte att det skulle vara bra om jag läste den "eftersom jag måste börja må bra igen och sluta ha så höga krav på mig själv". Jag fattar väl också att jag måste börja må bra igen, jag skulle göra vad som helst för att känna mig nöjd med det jag presterar.
Jag läste i alla fall igenom boken och det hjälpte inte alls. Den gav mig fler frågor än svar och nu snurrar allt i huvudet på mig.
Nästa termin kommer vara precis som alla andra. Jag kommer fortfarande att må pissigt inför, under och efter varje prov.
Jag vet att de bara försökte hjälpa till, men jag fattar verkligen inte hur en bok ska kunna hjälpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0