Are you missing someone tonight?

Jag kan knappt beskriva känslan jag har just nu. Främst för att jag inte kan finna ord som beskriver det jag känner, men även för att känslan blir värre när jag ska försöka beskriva den.
Det gör ont i magen som om någon sitter och hugger i den och det känns som att någon trampar på mitt hjärta.
Smärtan i hjärtat känns mest.
Det konstigaste är att trots att jag har saknat honom i flera dagar så är det nu jag känner av det. Dom senaste tre timmarna har varit överjävliga och det blir inte bättre.
Jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med känslan.
Det värsta av allt är att jag inte vet när jag kommer att träffa eller prata med honom igen. Med tanke på hur det har varit tidigare så kan det ta flera veckor, och jag kan inte må såhär i flera veckor. Det går inte!
Jag hade lovat mig själv att aldrig bli alltför beroende av någon, men nu har den underbara jäveln fått mig att bli det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0