Two completely different worlds

Jag önskar att jag var född ett decennium tidigare.
Igår fick jag spendera några timmar i en värld som är så otroligt olik min och jag älskade den! Människorna i den världen har upplevt så väldigt mycket mer än jag och igår fick jag vara med i deras värld - trots att jag knappt har upplevt någonting alls. Dom brydde sig inte om att jag var flera år yngre och dom tyckte inte att jag var ett störningsmoment. Jag fick vara jag och det räckte.
Men sen blev det en ny dag och världen jag vaknade upp i var en värld som jag inte ville leva i. Inte efter att jag hade fått uppleva en värld som tilltalade mig så extremt mycket mer.
Förhoppningsvis så är den värld jag fick uppleva igår min om tio år, och då är den min på heltid och inte bara för några timmar under en kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0