Good feeling, won't you stay with me just a little longer?

Jag skicka ett sms till honom för att någon skulle få ta del av min ångest över att det är måndag imorgon.
Tjugo minuter senare stod han i min hall och sa åt mig att följa med ut, och han lovade mig att han skulle få mig på bättre humör. Utanför porten stod en gammal cykel med flak och jag blev beordrad att sätta mig. Sen åkte vi till den finaste platsen som finns i den här staden och i fyra timmar satt vi och åt glass, kollade ut över vattnet, hustaken och kyrktornen.
Jag fattar inte varför det finns så satans många kyrkor här och jag fattar ännu mindre hur jag kan ha en sån otrolig kompis som honom, för jag förtjänar det verkligen inte.
Men nu tror jag att måndagen kommer bli lite lättare att hantera och jag tror att det kommer bli en bra vecka. Det känns så i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0