His face is a map of the world

Han kom hem idag efter att ha varit borta i nästan två år. Han har varit på så otroligt många platser att jag inte ens kommer ihåg hälften av dom och han har antagligen sett och upplevt mer än jag någonsin kommer att göra.
När han kom gående med väskan såg man att det var något som var annorlunda. Han rörde sig på ett annat sätt än förut och hela han utstrålande någon sorts säkerhet som inte fanns där innan han åkte.
Trots att han rörde sig annorlunda så är det samma härliga människa som har kommit tillbaka, och det känns otroligt bra, för jag har saknat honom så obeskrivligt mycket.  

Kommentarer
Postat av: JK

Förhoppningsvis lyckas han med det som vi andra inte klarade av - att få dig att må bättre. Jag hoppas att det vänder nu, för det gör så jävla ont att se dig må dåligt.

2010-04-28 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0