Stuck in a moment you can't get out of

Hon sa att en kille och en tjej aldrig bara kan vara kompisar. Jag skrattade och sa att det funkade hur bra som helst. Vänta du bara, så får du se vad jag menar, svarade hon.
Jag trodde att hon hade fel, men det hade hon inte. Inte när det gällde oss i alla fall.
Egentligen tror jag att jag har vetat vad han har känt, men jag ville inte att det skulle vara så. Jag valde att blunda, det var mycket lättare än att acceptera verkligheten.
När han sen sa orden ville jag bara hålla för öronen och springa därifrån. Det var så jävla jobbigt att höra det han sa, för jag ville inte att det skulle vara så.
Jag älskar honom, men inte på det sättet.
Det gjorde så jävla ont att se den bottenlösa sorgen i hans ögon och veta att det var mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0