Are you ready?

Efter flera veckor av roande försök lyckades han övertala mig. Han fick se bilderna och sen sa han att han ville visa dom för några kompisar som skulle kunna få dom publicerade. Jag vägrade. Ingen skulle få se dom. Jag hade ju knappt velat visa honom.
Tanken på att en massa människor skulle se mina bilder skrämmer mig. Det är som när någon vill kolla mina spellistor på Spotify. Det kommer aldrig att hända.
Jag sa det till honom och han reagerade precis som jag trodde. Han skrattade. Ett snällt skratt visserligen, men ändå. När han frågade varför det var så, hade jag ingen lust att förklara mig. Det känns så sjukt fånigt. Men än en gång lyckades han övertala mig och jag berättade att det var för personligt.
En persons foton avslöjar så otroligt mycket, och jag är inte redo att vara så personlig. Inte än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0