Break the silence

Jag vill ställa mig och skrika. Jävligt högt och jävligt länge.
Visa människor att jag känner saker hela tiden - trots att jag inte visar det. Jag vill att dom ska se hur dåligt jag mår och jag vill att dom ska se att det dom gör och säger inte passerar obemärkt, utan fastnar i hjärnan och hjärtat och etsar sig fast. Att det tynger ner och gör hela tillvaron plågsam.
Men jag är inte någon som skriker. Jag behåller allt för mig själv och går konstant omkring med skriket inom mig. Ett skrik som vill ta sig ut, men som jag aldrig någonsin kommer att släppa fram.

Kommentarer
Postat av: PJ

Faktiskt samma här för mig - känner igen mig - och bra skrivet.

2010-12-17 @ 21:30:49
URL: http://penningjord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0