Everything looks perfect from far away

Jag har suttit i en stuga mitt ute i skogen och lyssnat på musik jag inte hört på flera år, sett filmer jag alltid har velat se och läst två böcker som han sa att jag absolut måste ha läst innan jag dör. Några gånger stod jag på ett berg och skrek, men mest var jag lugnet själv.

Jag kom hem igårkväll och när jag åkte över bron och såg alla ljus från staden kändes allt ganska bra. Sen kom jag fram till slutdestinationen och verkligheten gjorde sig påmind igen. Det konstiga var att det för första gången på väldigt länge kändes okej.

Kommentarer
Postat av: alicia

jag vill också sitta ute i en stuga.

och bara lyssna på musik.

2010-09-06 @ 22:05:49
URL: http://winterwinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0