If you could wish for one thing, what would it be?

Jag blåste ut ljusen och önskade mig något. Önskade samma sak som jag gjort dom senaste åren och som jag antagligen alltid kommer att önska. Ingen frågade vad jag önskade mig, för alla visste redan. Dom önskar precis samma sak som jag - att han ska komma tilllbaka. Öppna dörren och kliva in i lägenheten med ett leende och säga att allt är förlåtet och överspelat för länge sen. Men det kommer aldrig att hända. En del av mig säger att det är lika bra att allt är som det är, men en annan del av mig kan inte låta bli att hoppas och önska varje gång jag blåser ut ljusen.

Kommentarer
Postat av: m.

dina texter är fina.

verkligen.

2010-09-07 @ 07:30:30
URL: http://windowreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0