Please, please, please, let me get what I want

Dom sa att jag inte skulle vilja veta om jag visste vad det handlade om, men varför skulle jag fråga om jag inte ville veta?

Dom tror att dom gör mig en tjänst genom att inte berätta något, men jag har skaffat mig tillräckligt mycket livserfarenhet för att veta att världen inte är en underbar plats och att människor gör idiotiska saker. Problemet är att när dom ser mig ser dom den lilla tjejen som jag har varit, men deras bild överensstämmer inte med verkligheten. Jag förtjänar att veta, och om dom inte tänker berätta det för mig får jag väl ta reda på det någon annanstans. Jag vet att dom har goda intentioner, men föräldrar vet inte alltid vad som är bäst för sina barn..

Kommentarer
Postat av: JK

Tänker på dig mycket, saknar dig mer

2010-06-28 @ 15:48:29
Postat av: Rosita

Åh, jag kan bara hålla med..

2010-06-29 @ 10:34:07
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0