I can't take it anymore, there's too much pain to store

Ni fattar inte hur jävla dåligt jag mår när ni gör som ni gör. Det gör så ont när ni ringer och jag fattar att ni är med dom, när jag hör deras röster svagt i bakgrunden. Det värsta är när det råkar komma på tal och ni undviker att prata om det. Anledningen till att ni undviker det är ju för att ni tror att jag kommer att reagera, och det skulle jag förmodligen göra. Men om ni hade varit ärliga från början hade jag kunnat acceptera det mer. Nu gör det bara så jävla ont. Ni vet precis vad jag har gått igenom och om ni har varit det minsta uppmärksamma under dom senaste åren skulle ni veta hur jävla mycket dom här människorna har sårat mig.
Jag trodde att jag för en gång skull hade hittat rätt - det kändes ju så. Jag hade hittat ett sammanhang där jag passade in och där allt stämde. Men nu känner jag mig bara så in i helvete otillräcklig och värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0