Awfully far away for far too long

Jag har en kompis som är författare. Han kan uttrycka sig så att man blir kär i ord och meningar och på min klottervägg har han skrivit otroligt fina saker som gör att jag aldrig vill flytta.
Han är en av dom jag känner som har påverkat mig mest - på alla sätt och vis - och jag undrar verkligen vem jag skulle vara om jag aldrig hade lärt känna honom.
Om tre dagar flyttar han till London på obestämd tid och hur glad jag än är för hans skull så kan jag inte låta bli att vara självisk och önska att han ska stanna.

Kommentarer
Postat av: F

Det är tydligen fler än jag som kan uttrycka sig ;) Jag kommer träffa dig om några timmar och kanske ser du det här innan, kanske efter. Hursomhelst så vill jag bara säga att jag kommer sakna dig hemskt mycket och jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig.



(Var inte sur på JK för att han gav mig adressen hit, du vet lika väl som jag att han bara vill väl.)

2010-11-03 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0