I wonder what I have been waiting for

Jag tror att jag hade orealistiska förväntningar om vad gymnasiet och tonåren skulle vara. När jag tänker efter vet jag inte vad för sensationellt som jag hade förväntat mig, allt jag vet är att jag är besviken. Gymnasiet känns bara som en oändligt lång transportsträcka, och jag undrar vad människor syftar på när dom säger att gymnasieåren var dom bästa åren i deras liv. Samtidigt vet jag att det är omöjligt att vara objektiv medan man är mitt uppe i det. Jag säger inte att gymnasiet har varit uselt, men jag önskar att mina förväntningar varit annorlunda. Då hade jag kanske uppskattat allt lite mer.

Kommentarer
Postat av: PJ

känner igen mig

2011-05-04 @ 00:35:47
URL: http://penningjord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0