Nothing is ever as it seems

Hon sa att hon beundrade mig för att jag verkade vara så säker på mig själv och vem jag är. Hon sa att jag på ett bra sätt var annorlunda mot alla andra hon umgås med. Att jag var lite bättre.
Och när hon sa det fick jag genast dåligt samvete, för det känns som jag har lurat henne. Den bilden av mig som hon har är inte i närheten av den bild som jag själv har.
En dag kommer hon inse att jag inte är som hon trott, utan att jag är lite sämre än alla andra hon känner.

Kommentarer
Postat av: alicia

jag känner igen mig så otroligt mycket.

det är nog därför det högg till lite extra i hjärtat.

2011-03-01 @ 10:05:49
URL: http://illbethemoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0