Just because

I drygt en vecka har jag i princip varit totalt isolerad. Det var ett medvetet val då behovet att vara ensam blev så ofantligt stort att promenader och kvällar i ensamhet inte var tillräckligt. Jag fick nästan panik av att behöva träffa människor på dagarna, så jag har undvikit det i den mån det gått.
Det här är första gången sen den tolfte januari som jag är inloggad här. Det är första gången sen dess som jag ens använder datorn. Den största anledningen till att jag loggade in var för att jag en kort stund trodde att jag visste precis vad jag ville skriva. Men sen insåg jag att det jag börjat formulera i huvudet saknade mening och substans - precis som så mycket annat just nu. Istället skrev jag det här. Jag är ytterst tveksam till om det är bättre.

Kommentarer
Postat av: PJ

ingen orsak, jag skrev dem för att jag menade det, så det krävde ingen ansträngning.

oj, tack själv (blir alltid lika förvånad när någon gillar det jag skriver, eftersom jag själv inte gör det bl.a.), mitt "sätt att uttrycka mig" är mitt sätt att tänka - det är naturligt för mig - så jag vet egentligen inte om man kan tacka för något sådant... men det är alltid trevligt att göra någon glad, om det är av rätt skäl, och jag kommer nog skriva ända in i döden (jag tänker, alltså finns jag) ...

2011-01-22 @ 00:40:15
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: JK

Vackra du, ring mig!

2011-01-22 @ 14:05:45
Postat av: PJ

... även jag har behov att vara ensam...

2011-01-22 @ 16:29:40
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: m.

puss.

2011-01-24 @ 15:05:54
URL: http://windowreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0