There's something lucky about this place

Natten mellan juni och juli och vi satt på trottoaren i det lugna villakvarteret. Mitt huvud lutat mot hans axel och känslan av perfektion som infann sig. Klockan fyra på morgonen var det bara två timmar kvar innan jag skulle ge mig iväg till jobbet och sömn kändes som en otroligt överskattad aktivitet när man kunde sitta med sin bästa vän och göra ingenting. Så vi satt där i två timmar till och trots att jag kanske inte hade min mest produktiva dag på jobbet var det så värt det.
Nätter och morgnar som den här har jag saknar så otroligt mycket och att ha fått det tillbaka känns så obeskrivligt bra.

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag älskar hur du skriver

och jag älskar att kunna känna igen mig i det du skriver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0